Տրանսպորտի ոլորտի բարեփոխումները սահմանված են Համաձայնագրի 5-րդ մասի 1-ին գլխով։ Մասնավորապես նշվում է, որ կողմերը պետք է զարգացնեն և ամրապնդեն համագործակցությունը, որպեսզի զարգացնեն կենսակայուն տրանսպորտային համակարգերը, խթանեն արդյունավետ, անվտանգ տրանսպորտային համակարգերը, բարելավեն տրանսպորտային կապերը միմյանց տարածքների միջև, մշակեն կենսակայուն ազգային տրանսպորտային քաղաքականություն, որը կապահովի բնապահպանական, արդյունավետ, անվտանգ տրանսպորտային համակարգ, մշակեն ոլորտային ռազմավարություններ բոլոր ոլորտի տրանսպորտային համակարգերի համար։
tags: հհ եմ համաձայնագիր
Ստորև ներկայացված դրույթներն ունեն հետևյալ մակնանշումը՝
🟡 - կատարվում են բարեփոխման աշխատանքներ
✅ - հիմնականում կատարված է
❌ - կատարված չէ
Տրանսպորտային համակարգերի կառավարում տեղկատվական տեխնոլոգիաների միջոցով
Մասնավորապես Եվրոպա-Կովկաս-Ասիա տրանսպորտային միջանցքի (TRACECA) և
այլ միջազգային ծրագրերի, միջազգային տրանսպորտային կազմակերպությունների և Կողմերի վավերացրած միջազգային համաձայնագրերի ու կոնվենցիաների մասով, և Եվրոպական միության տարբեր տրանսպորտային գործակալությունների,
այդ թվում՝ Արևելյան գործընկերության շրջանակներում։
✅ Եվրոպական միության և Հայաստանի միջև ընդհանուր ավիացիոն գուտու մասին Համաձայնագրի գործարկմամբ և դրան համապատասխան
Հետևյալ բարեփոխումները նախատեսված է կատարել մինչև 2023 թվականը
DaysDays
HrsHours
MinsMinutes
SecsSeconds
Հետևյալ բարեփոխումները նախատեսված է կատարել մինչև 2023 թվականը
Սահմանել տրանսպորտային միջոցների թույլատրելի զանգվածներն ու չափերը, համապատասխանեցնելով եվրոպական ստանդարնտերին՝ 96/53/EC հրահանգին համահունչ
Բարելավել և Եվրոպական ստանդարնտերին համապատասխանեցնել ճանապրային պիտանելիության տեխզննման համակարգը (2000/30/EC)
Սահմանել վարորդական վկայականների կատեգորիաները, ձևաչափը, ներդնել էլեկտրոնային պահոցով վարորդական վկայական, ինչպես նաև վարորդական քննության համապատասխան ստանդարտներ (2016/126/EC)
Բարեփոխել վարորդների սոցիալ-տնտեսական պայմանները և սահմանել վարորդների աշխատանքում տախոգրաֆների կիրառումն ու դրանց վերահսկողության ձևերը (2006/22/EC): Վարորդների համար սահմանել առավելագույն շաբաթական աշխատաժամանակը՝ 48 ժամ (2022/15/EC)
Տրանսպորտային միջոցների համար ածխածնային արտանետման, ձայնային աղտոտման և այլ պարամետրերի համար սահմանել լրացուցիչ հարկատեսակներ և գանձումներ
Եվրոպօական ստանդարներտներին պետք է համապատասխանեցվեն վարորդների վերապատրաստման դասընթացների ստանդարտները, մեքենային վրա փակցվող բարորդի որակավորման պիտակի ձևաչափը (2003/59/EC)
Այդ թվում արբանյակային կապի օգտագործմամբ (2004/52/EC )
Թունելների շահագործման և անվտանգության չափանիշների համապատեսխանեցում (2004/54/EC)
Այդ թվում վերահսկման համակարգերի բարեփոխում (2008/96/EC)
Սահմանել ստանդարտներ՝ այդ թվում մրցույթով հանրային տրանսպորտի օպերատորների համար (Regulation 1370/2007)
Այդ թվում երկութային տրանսպորտի տոմսերի վաճառքի, երթուղու ուշացման կամ չեղարկման դեպքում ուղևորների իրավունքների, տոմսի ամրագրման ժամանակ հեծանիվ տեղափոխելու հնարավորության ամրագրման, և այլ իրավունքների ամրագրում
Հետևյալ բարեփոխումները նախատեսված է կատարել մինչև 2024 թվականը
DaysDays
HrsHours
MinsMinutes
SecsSeconds
Հետևյալ բարեփոխումները նախատեսված է կատարել մինչև 2024 թվականը
Սահմանել բեռնատար տրանսպորտային միջոցներում աէրոդինամիկ միջոցներ՝ արտանետման պակասեցման և վառելիքի խնայողության համար, ինչպես սահմանված է 2015/719 հրահանգով
Երկաթուղային տրասպորտում օպերատորի և ենթակառուցվածքի բաժանման, "Վերջին մղոնի" սկբունքի ներդրման, լիցենզավորման ու կարգավորող մարմինների ուժեղացման մասին կարգավորումների ներդրում (2012/34/EC)
Երկաթուղային տրանսպորտի մեքենավարների թրեյնինգի և լիցենզավորման պահանջների ու նորմերի ներդրում, ինչպես սահմանված է 2007/59/EC հրահանգով
Օրենսդրական կարգավորումներ կոմբինացված բեռնափոխադրման դեպքում իրավակարգավորումների և ֆինանսական հարցերի վերաբերյալ (92/106/EEC)
Թվային սմարտ տախոգրաֆների պարտադիր կիրառման, տվյալների թվային գրանցման և պահպանման լրացուցիչ կարգավորումներ, ինչպես սահմանված է 165/2014 կանոնակարգով
Հետևյալ բարեփոխումները նախատեսված է կատարել մինչև 2025 թվականը
DaysDays
HrsHours
MinsMinutes
SecsSeconds
Հետևյալ բարեփոխումները նախատեսված է կատարել մինչև 2025 թվականը
Պետությունը պետք է բոլոր տեսակի տրանսպորտային տրանսպորտային միջոցների պարբերական տեխզննում անցնելու ապրատավորություն սահմանի, տեխզննման ենթակա կոմպենենտների սահմանմամբ, ինչպես պահանջում է 2009/40/EC հրահանգը։
Ցամաքային տրանսպորտով վտանագավոր բեռների տեղափխոման կարգը և ընթացակարգերը, ինչեպս նաև սահմանափակումներն ու հսկողությունը պետք է սահմանվի համապատասխան 2008/68/EC, 95/50/EC և 2010/35/EU հրահանգների։
Հետևյալ բարեփոխումները նախատեսված է կատարել մինչև 2026 թվականը
DaysDays
HrsHours
MinsMinutes
SecsSeconds
Հետևյալ բարեփոխումները նախատեսված է կատարել մինչև 2026 թվականը
Միկրոավտոբուսներում և ավտոբուսներում 100 կմ/ժ սահմանափակող սարքի, իսկ բեռնատար մեքենաներում 90 կմ/ժ սարքերի տեղադրման պահանջ, ինչպես սահմանված է 92/6/EEC
Պետությունը պետք է հիմնադրի երկաթուղային տրասնպորտի անվտանգության նորմերի և սերտիֆիկացման ազգային մարմին և սահմանի անվտանգության նորմերը (204/49/EC)
Օրենսդրական կարգավորումներ կոմբինացված բեռնափոխադրման դեպքում իրավակարգավորումների և ֆինանսական հարցերի վերաբերյալ (92/106/EEC)
Ջրային տրանսպորտի շահագործման նորմերի սահմանում և դրանց վերահսկողության ինստիտուտի ներդրում, միջ տրանսպորտային ւնթացակարգերի սահմանում, ինչպես նաև միջազգային նորմերի լիարժեք իմպլեմենտացում, համաձայն 2009/15/EC, 2013/54/EU հրահանգների և 788/2014, 789/20024, 391/2009 կանոնակարգերի
Պետոթյունը պետք է ներդնի ջրային տրանսպորտի, անձնակազմի, պատահարների և փոխադրող միջոցների և այլ հարակից ոլորտների մասին մի շարք բարեփոխումներ ։ Ընդհանուր առմամբ շուրջ 45 ԵՄ օրենդրական ակտերին մոտարկման միջոցով։
Ձախ կողմում նկարագրված գործընթացները վերաբերում են հետևյալ ոլորտներին՝
Կայքն օգտագործում է cookie-ներ, որոնցով կարող է ամփոփել կայքի օգտագործման վիճակագրությունը։