Տեղեկատվությանն ու հաղորդակցությանը վերաբերում է Համաձայնագրի 5-րդ մասի 8-րդ գլուխը: Մասնավորապես սահմանվում է, որ կողմերը պետք է խթանեն տեղեկատվական հասարակության զարգացմանը նպաստող համագործակցությունը՝ հօգուտ քաղաքացիների ու գործարարության՝
տեղեկատվական և հաղորդակցական տեխնոլոգիաների լայնածավալ
հասանելիության եւ մատչելի գներով ծառայությունների ավելի լավ որակի
ապահովման միջոցով։ Այդ համագործակցությունը պետք է նպատակաուղղված լինի էլեկտրոնային հաղորդակցության շուկաների հասանելիությունը դյուրացնելուն և խթանի այդ ոլորտում մրցակցությունն ու ներդրումները։
Ստորև ներկայացված դրույթներն ունեն հետևյալ մակնանշումը՝
🟡 - կատարվում են բարեփոխման աշխատանքներ
✅ - հիմնականում կատարված է
❌ - կատարված չէ
Հետևյալ բարեփոխումները նախատեսված է կատարել մինչև 2026 թվականը
DaysDays
HrsHours
MinsMinutes
SecsSeconds
Հետևյալ բարեփոխումները նախատեսված է կատարել մինչև 2026 թվականը
Գործունեությամբ և կառուցվածքով էլեկտրոնային ծառայություններ մատուցող կառույցներից անկախ ազգային կարգավորիչ լիազոր մարմնի գործարկում , ինչպես սահմանված է 2018/1972/EC հրահանգով։ Այն պետք ունենա բավարար կարողություններ, որոշումների թափանցիկություն, կատարի ոլորտի վերահսկողություն, օրենսդարական մոնիտրոին, կառավարությունը պետք է մարմնից հայցի խորհրդատվություն քաղաքականության մշակման ընթացքում։
Այդ թվում ոլորտի քաղաքականության մշակման հետ կապված շահագրգիռ կողմերի հետ և հանրության հետ պատշաճ խորհրդատվություններ անցակցնելու, տեղեկատվության ազատ հասանելիության վերաբերյալ, էլեկտրոնային տեղեկատվական ոլորտներում շահագրիռ կողմերի իրավունքների և իրավահարաբերությունների կարգավորման վերաբերյալ։
Այդ թվում էլեկտրոնային ծառայություններ մատուցողների լիցենազավորման սկզբունքների և նախապայմանների մասին։
Այդ թվում խոշոր խաղացողների կողմից վերջին մղոնի ենթակառուցվածքների վացման, ենթակառուցվածքների փոխադարձ օգտագործման և փոխադարձ ներդրումների, շուկայական խտրականության բացառման, գնային քաղաքականության վերահսկողության մասին, և այլն.
Այդ թվում՝ վերջնական օգտագործողի համար պայմաններ ստեղծել միանալու ունիվերսալ ծառայություններ մատուցողների ցանցին։ 112 արտակարգ իրավիճակների հեռախոսահամարի սպասարկում բոլոր օպերատորների կողմից։ Հեռախոսահամարների տեղափոխում տարբեր օպերատորների միջև։
Պետք է ներդրվի բաժանորդների և էլեկտրոնային հաղորդակցության միջոցներից օգտվողների համար իրավունքների և ազատությունների, ինչպես նաև տվյալների օգտագործման, մշակման և պահպանման համապարփակ քաղաքականություն.
Ինչպես նաև կոմիտեի ստեղծում, որը կապահովվի ռադիոալիքների սպեկտրի արդյունավետ օգտագործումը, հարմոնիզացված հասանելիությունը և այդ մասին տեղեկատվության հրապարակումը։ Ինչպես սահմանում ԵՄ 676/2002 որոշումը։
Այդ թվում պորվայդերների կողմից թրաֆիկի հանդեպ խտրականության, ինտերնետի հասանելիության ու դրա հետ կապված հաճախորդների իրավունքների մասին կարգավորումներ, ինչպես սահմանված է 2015/2120 կանոնակարգով։
Այդ թվում օգտվողներին ինֆորմացիայի տրամադրման, անձնական տվյալների մշակման, հաշտեցման ընթացակարգերի վերաբերյալ, ինչպես սահմանված է 2000/31/EC հրահանգով։
Ինչպես սահմանված է 910/2014 կանոնակարգով։
Օգտակար հղումներ:
Կայքն օգտագործում է cookie-ներ, որոնցով կարող է ամփոփել կայքի օգտագործման վիճակագրությունը։